zondag 11 oktober 2009

Shoppers

Toen ik klein was ging mijn oma shoppen met zo'n ouderwetse shopper met 2 houten stokjes als handvat, oubollig en saai vond ik dat. Maar we moeten eerlijk zijn, het tijdperk van de plastieken zakskes is (eindelijk!) voorbij; en de shopper van ons oma was best milieuvriendelijk.
De shopper is dus terug, al is hij lang niet saai meer.

Mijn eigen shopper: groen met een appeltje op.
De buitenzijde in toile de cirée, de binnenzijde in katoen
Zowel langs de buitenzijde, als langs de binnenzijde is een zakje met rits voor sleutels ed.



Shopper 2: blauw met rood
En hetzelfde model van shopper voor een collega, die zo'n boodschappentas ook wel zag zitten.






3 opmerkingen:

  1. Bedankt zeg, ik wist me niet echt raad over het inzetten van de rits daar, en gewoon uitsnijden bleek de makkelijkste (en ook wel de properste) oplossing.
    Wat men allemaal niet leert terwijl men experimenteert ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je hier ergens een handleiding van? vind hem geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen