zondag 13 december 2009

And the winner is... / Vanalles wat

Een beetje te laat (ik voelde me niet bijster goed vrijdag) trok ik vandaag de winnende namen voor de give-away. Ik moest een beetje in de comments puzzelen om te zien wie allemaal wou meedoen.
Uiteindelijk waren er 8 meedingers naar de kaartjes, hier zijn de winnaars: Eloleo en Fievertelt. Proficiat! Sturen jullie me een mailtje met jullie adres?


Verder ontsproten vorige week nog deze uit mijn naaimachine ('t is bijna kerstmis):

- 16 zakdoekzakskes
- 4 potloden/stiften/wascorolletjes (nog 2 te gaan)
De tutorials haalde ik hier en hier (met dank aan Eloleo voor de link)
- een grote tas op aanvraag


Vorige week deed ik deze op de post:
- de tas voor Polkadotjes


- de tas voor Made by KK


- de Secret Santa voor Tess


- de tas voor Mijmij (waar ik jammergenoeg geen foto van heb)

5 opmerkingen:

  1. Amai, jij bent druk bezig geweest!!Allemaal mooi hoor, en ook een proficiat aan de winnaars! Ik zal zelf eens kaartjes beginnen te maken ;-)!
    En Eloleo, ik zou toch nog eens een lotto proberen, je bent een gelukzakske :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawadde, ik heb deze week echt wel heel veel geluk (maar wel niet met de lotto). Win ik hier zo maar eventjes een paar prachtige kaartjes en bij Venividivixi een stempel. Mijn week kan niet meer stuk! Héééééééééél leuk en bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat prachtige tassen zeg!!! maak je er ook op bestelling?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Vero: normaal zeg ik ja, maar nu doe ik even niets meer "op bestelling" tot in januari. Als je dat niet erg zou vinden, geen probleem ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niet erg, we wachten met veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen