zaterdag 2 januari 2010

MERCI Secret Santa!


Onder onze kerstboom lag dit jaar een pakje van Secret Santa
Mijn Secret Santa was Lilimie, haar uiterst breekbare pakje raakte heelhuids met de postbode tot aan onze voordeur (het was nochtans erg glad), danku postbode!

Ik opende het pakje pas op kerstdag zelf (en 't wachten was niet gemakkelijk!)
Maar het wachten was wél de moeite waard, oordeel zelf maar!

In het pakje zat chocolade, cupcakevormpjes, een zakdoekzakje, een schattig zakje met rits, een mooi kaartje en een porseleinen beker/potje.

De *mmmm-bouchers-vwan-coote-door* hebben het niet lang uitgehouden en de retro-cupcake-papiertjes hebben mijn polkadot/streepjes/cupcakepapiertjesverzameling uitgebreid.

Het schattige porseleinen bekertje heeft de plek van mijn versleten plastic tandenborstel-bekertje in de badkamer ingenomen. Ik word er elke ochtend en avond vrolijk van!
Het zakdoekzakje zit in mijn -rode- winterjas en het zakje met rits komt goed van pas om mijn linocutter + mesjes in te bewaren.

Om het samen te vatten: joepie, en danku Secret Santa!

3 opmerkingen: