zondag 20 december 2009

En de winnaar is...


Daarnet maakte ik een lijstje op van iedereen die wou meedingen de muts. Er waren 13 deelnemers. De winnaar werd nummer 11 - happyenrose - proficiat! Stuur je me een mailtje met jouw adres?


Bij happyenrose won ik, ook vandaag trouwens (hoe bizar!) een leuke coupon uit de jaren 50, het stofje met de oranje en rode bloemen komt binnenkort mijn kant uit, joepie!


***

Verder kreeg ik vandaag een mailtje van Crearsouille. Ze maakte de kaboutermuts en stuurde me een mailtje met de link naar haar post.
Fantastisch leuk vond ik dat, gewoon het gevoel dat je iemand plezier hebt gedaan met je tutorial. En zeg nu zelf, haar kindje is superschattig!

1 opmerking:

  1. de volgende give-away staat online, heb weer een vondst gedaan, je hebt je pakje nu hopelijk al gekregen??

    BeantwoordenVerwijderen