vrijdag 4 december 2009

Wist u dat...


Deze award kreeg ik van Polkadotjes. Merci daarvoor!
Bij deze 7 "weetjes" over mezelf: Wist je dat...

1. Mijn laatste reisbestemming India was (Rajasthan en Himachal Pradesh)
2. Ik erg snel ontroerd ben, en dus zowat bij alle films traantjes moet wegpinken.
3. Mijn lievelingsboek "Tijl Uilenspiegel" van Henri Van Daele is.
4. Ik een tweetal jaar geleden een naaimachine kocht om een vriendin vrijwillig te helpen stikken te stikken voor "deze" webwinkel. (Ik leerde enkel een draad opzetten en rechtdoor stikken).
5. Ik mijn nieuwe keuken heel graag in oranje/zwart wil, maar iedereen me dat probeert af te raden.
6. Ik heel graag hakken wil dragen, maar steeds met pijnlijke voeten achterblijf.
7. Ik hou van zalig niksdoen, al lukt me dat nooit.

en nu nog enkele bloggers kiezen om de award aan door te geven (ik ken er nog niet zoveel)...

Made by KK: leuke blog, en een BIAISLINT-makertje, ik kende het nog niet, maar ik ben nu al grote fan!

Mijmij: je bent net als ik een vrij "groene" blogger, maar je maakt echt leuke spulletjes. Bedankt voor het mooie dekentje; het kwam gisteren aan en ik ben er weg van!

(H) andgemaakt

Meisjesmama

Veel succes ermee!

1 opmerking:

  1. Zwart & oranje keuken = doen Nina! Alleen al om het gewoon eens te zien :p
    Ik heb mijn kamer bordeaux met een zwarte schouw geverfd vroeger en iedereen heeft mij dat ook proberen afraden omdat het te donker zou zijn, wel dat is het zeker niet :)

    BeantwoordenVerwijderen