woensdag 3 maart 2010

U komt toch ook?

*Retro gevonden *


De Oost-Vlaamse Kringwinkels pakken uit met hun coolste,
origineelste en hipste retro : nostalgische meubels, funky outfits, sixties lampen, zeldzame LP's, ...
Allen naar Flanders Expo dus op 6 maart. De beurs is open van 10 tot 17 uur.
Inkom : 2,00 euro - Voorverkoop in De Kringwinkel : 1,50 euro

---

Na een veel te lange stilte wegens bouwperikelen, skivakantie, druk op het werk en beu-gekeken-op-de-pc, probeer ik er stilletjes terug in te komen.
Dit weekend ga ik naar de retro-kringloop-beurs in Flanders expo, in de hoop een leuke luster voor ons huisje op de kop te kunnen tikken. ... U komt toch ook ?

Bij deze ook nog een oproepje: Wie graag echte oude kinderwagen met kap zou willen, ik heb er nog eentje staan die niet mee zal verhuizen. Hij is waarschijnlijk niet mooi genoeg meer om echt als kinderwagen te gebruiken, maar hij is zeker proper en goed genoeg om menig pop in te vervoeren. Wie interesse heeft mag steeds een seintje geven. Ik probeer tegen volgende post enkele foto's te nemen.

1 opmerking:

  1. Ik ben geïnteresseerd! Je mag me anders altijd foto's doormailen of hier posten natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen