zaterdag 26 februari 2011

Isolde - Born in Ghent

Laten we maar uitpakken met goed nieuws, op 2/2/11 werd onze kerngezonde dochter Isolde geboren, ze woog 3180g en mat 50cm. Wat een plezier om zo'n klein wonder in huis te hebben, geen babyblues hier!

Isolde

Aangezien ik nu nog een tijdje thuis ben en al vele dingen genaaid heb de laatste 3 maand zijn er geen excuses meer, ik heb veel te posten en nu ook de tijd om deze posts online te zetten. :)
Voorlopig pak ik enkel uit met een foto van ons en het doopsuiker:

Born in Ghent, met de 3 torens op de achtergrond

Ons kaartje was ontworpen als een festivalticket, samen met een oranje "Isolde" polsbandje als toegangsbewijs. 
Achteraan ons kaartje, en vooraan zakdoekzakjes (voor de vrouwen) en flesje Vedett (voor de mannen). 
*of omgekeerd, wij doen niet aan hokjesdenken*

Potjes snoep voor de bezoekers met "Isolde"-bandjes

Uiltjes voor de kinderen die je aan de autogordel kan bevestigen. (patroon uiltjes via Eloleo)


Alles heb ik trouwens zelf genaaid en gestempeld, het kaartje (hieronder) heeft A. ontworpen.



23 opmerkingen:

  1. Een heel dikke proficiat met jouw mooie dochter! (en al dat moois dat erbij komt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai mijn mond valt open van verbazing!!!! Een prachtige dochter, prachtige doopsuikers en een stralende mama!!!! Geniet ervan met volle teugen, dikke proficiat!!! Hopelijk verliep alles vlot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt prachtig werk geleverd hoor! Proficiat met de dochter en geniet ervan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige dochter en mooie kleurrijke(en lekkere) doopsuikers, dikke dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eerst en vooral een dikke proficiat met jullie prachtige dochter!!!!! Je doopsuikers zijn de max!!! super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! En wat een sjieke geboortekaartjes & doopsuiker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zo cool allemaall!!! Vooral die uiltjes zeg. PRACHTIG mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige dochter en super leuk idee voor kaart en doopsuiker!
    Van harte proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat en Waw!
    En ik verklaarde mezelf al zot met mijn zelfgemaakte ritszakjes. Zoveel werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch allemaal! Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met de dochter!!! Dochters zijn de max! En respect seg, al dat naaiwerk voor de doopsuikers! Ik zag dat niet zitten :)
    Genieten maar, dubbel en dik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een werk! En zo mooi allemaal. Mooist van al is uiteraard de dochter. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je dochter, mooie naam ook!! En een heel tof idee, die festibalbandjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hiep hoera! Welkom Isolde!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat, Wolinn. Wat een prachtdochter!
    Benieuwd om haar eens live te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige dochter, proficiat!! en wow, je hebt niet stilgezeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een ferme proficiat met de fantastische dochter, met zo'n mooi gewicht en lengte start ze alvast heel goed! En amai zeg, wat ben jij creatief geweest voor de hele entourage van de geboorte: super origineel en heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. PRACHTIG!!! Gefeliciteerd met jullie mooie dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alle we kunnen ons kinderen al bijna koppelen. Mijne zoon van Jan 2011 heet Tristan.
    Als ik nen tip mag geven: de film Tristan & Isolde van 2006 is ne hele schone film!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bedankt voor de superlieve reacties allemaal, met Isolde gaat alles super. Het doopsuiker was veel werk maar ik heb er enkel leuke reacties over gekregen. Ik twijfel wel of ik er nog eens de courage voor zou hebben...

    @ Rozemarijn: proficiat met je zoontje Tristan. Wij hebben de film reeds gezien, leuk hé.

    @ Angela: wij hebben die etiketten via Vedett laten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi,

    Heb je soms een foto van hoe de uiltjes er precies uitzien aan de achterkant, dus hoe je ze aan de gordel kan bevestigen?

    mijn emaoladres: kristien_maes@hotmail.com
    merci

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo,

    ik zou ook wel eens willen weten hoe dat zit met die achterkant?

    alvast bedankt

    mailadres: anneliesdutoit@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen