zondag 10 januari 2010

De swap met Made by KK

Een tijdje geleden ruilde ik een tas met Made By KK, in ruil werd ik verwend met dit fantastische pakket:


In het postpac zat een mooi en netjes gepersonaliseerd zakje (met een klein zet-duivel-foutje, maar als ik het u niet had vertelt, had u het niet gezien, niwaar?)
In dit zakje zat een potloodrol met een zelfgemaakt kleurboekje, een leuk tijdverdrijf voor tijdens de veel-te-lang-durende-lezingen die ik regelmatig moet bijwonen.


In een mini-zakje zaten ook een volgeltjes-stempel en de naam-stempel die ik al zo lang wou! Deze twee fantastische stempels overtuigden me om zelf aan het stempelen te slaan!
Ik kocht een graveerblok en een linocutter in de Banier, ondertussen maakte ik reeds een konijntje en een eenhoorn.
Het maken van de stempels is echt super, ik kan het iedereen aanraden!


Tot mijn verbazing ontdekte ik onderaan ook nog een prachtige sjaal die ik eerder al eens zag op KK's blog. Ik heb zwak voor sjaals, enkel in de zomer draag ik er geen. Bijgevolg heb ik thuis hele sjaal-collectie waar dit pareltje sinds kort ook deel van uitmaakt.

(sjaal-foto is van made by kk)

Om te besluiten, dank u Made By KK, dit was echt een toffe swap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten